– På tide med tilpassa ordbøker for barn
(6.5.08) Elevar i Noreg er svake i lesing samanlikna med elevar i andre europeiske land, viser PISA-undersøkingane. – Det trengst ei offentleg satsing på nye hjelpemiddel i norskopplæringa. Norske barn bør få eigne ordbøker, slik svenske, danske og islandske barn har, seier Sigfrid Tvitekkja (biletet), fagkoordinator i Språkrådet.
Denne artikkelen er frå før 2013. Innhald og rettskriving kan vere forelda.
I eit brev til Kunnskapsdepartementet (KD) inviterer Språkrådet til samarbeid om å undersøkje korleis ordbøker kan fungere språkstimulerande for fleire elevgrupper og i fleire fag i skolen.
Både Språkrådet, forlaga, redaktørar og skolen har i stigande grad vorte klare over at det trengst betre hjelpemiddel i norskopplæringa. Resultata frå PISA-undersøkingane aktualiserer dette endå meir.
I grannelanda våre (Island, Sverige, Danmark) og i land som Frankrike og England finst det ordbøker for barn og ungdom spesielt laga slik at dei kan utvikle ordforståinga og ordkunnskapen.